DTLA-P:3 & DTLA-P:4 (Detroit Τεστ Μαθησιακής Επάρκειας)
To Detroit Test αποτελεί ένα από τα εγκυρότερα σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία μαθησιακής επάρκειας το οποίο μετρά την αποκρυσταλλωμένη γνώση του μαθητή και αφορά τη νοητική λειτουργία. Με τον όρο αποκρυσταλλωμένη γνώση αναφερόμαστε στις δεξιότητες τις οποίες έχει καταφέρει να αναπτύξει ο ανθρώπινος εγκέφαλος μέσω της επαφής του με το περιβάλλον.
Σκοπός του Detroit Test είναι η λεπτομερείς καταγραφή του προφίλ του παιδιού και ο εντοπισμός των δυνατοτήτων και των αδυναμιών του προκειμένου να μπορεί συνακόλουθα να διαμορφωθεί ένα εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα αντιμετώπισης των καταγεγραφέντων δυσκολιών. Το DTLA-P:3 χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 4.0 έως 7.11 ετών και το DTLA-P:4 σε παιδιά ηλικίας από 8.0 έως 15.11. Το στοιχείο αυτό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του τεστ καθώς δύναται να αξιολογήσει άτομα σε ένα ευρύ ηλιακό φάσμα.

Το DTLA-P:3 διαμορφώνεται από 115 ερωτήματα και αξιολογεί 16 διαφορετικές ικανότητες οι οποίες οδηγούν στην εξαγωγή ενός γενικού πηλίκου επάρκειας και το οποίο συνακόλουθα μετατρέπεται σε τυπικούς βαθμούς ανά γνωστική περιοχή και με τον τρόπο αυτόν αναδεικνύονται οι μαθησιακές αντιθέσεις άρα και τα μαθησιακά ελλείματα ανά περιοχή. Οι αξιολογηθέντες τομείς είναι ο γλωσσικός, ο κινητικός και η προσοχή.
Το DTLA-P:4 περιλαμβάνει 9 διαφορετικές υποδοκιμασίες:
- 1η υποδοκιμασία: Αντίθετες έννοιες
- 2η υποδοκιμασια: Ακολουθία σχεδίου
- 3η υποδοκιμασία: Αναπαραγωγή προτάσεων
- 4η υποδοκιμασία: Αντιστροφή γραμμάτων
- 5η υποδοκιμασία: Αναπαραγωγή σχεδίου
- 6η υποδοκιμασία: Βασικές πληροφορίες
- 7η υποδοκιμασία: Συμβολικές σχέσεις
- 8η υποδοκιμασία: Ακολουθίες λέξεων
- 9η υποδοκιμασία: Ακολουθίες ιστοριών
Τα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών ¨SpeeΤι therapy¨, δημιουργήθηκαν από καταρτισμένους ειδικούς επιστήμονες ψυχικής υγείας, με κύριο γνώμονα την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, ειδικής αγωγής και ψυχοθεραπείας σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό.