ΔΑΔΑ (Δοκιμασία Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Ανάγνωσης)

Η ΔΑΔΑ αποτελεί μία σύγχρονη δοκιμασία αξιολόγησης των αναγνωστικών δεξιοτήτων και είναι σταθμισμένη στην Ελληνική γλώσσα. Ως κύριο σκοπό της διαθέτει τη σφαιρική αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης του μαθητή, συμπεριλαμβανομένης της δεξιότητας αποκωδικοποίησης, ευχέρειας και κατανόησης. Η βαθμολόγηση της ΔΑΔΑ πραγματοποιείται με αυτόματο υπολογισμό της σταθμισμένης βαθμολογίας ανά δεξιότητα αλλά και του συνολικού σκορ της αναγνωστικής επίδοσης.

Βασικότερος στόχος της ανάπτυξης του συγκεκριμένου εργαλείου αποτέλεσε η έγκυρη και αξιόπιστη αξιολόγηση της αναγνωστικής ικανότητας στα ελληνικά, παιδιών τα οποία βρίσκονται στο 2ο σχολικό τρίμηνο της Α΄ δημοτικού έως και μαθητές της Γ’ Γυμνασίου.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της μεθόδου είναι η άμεση ικανότητα ανίχνευσης των αναγνωστικών δυσκολιών πριν από την ολοκλήρωση της φοίτησης της Α δημοτικού αλλά και η πρώιμη ανίχνευση ενδείξεων ειδικών μαθησιακών δυσκολιών. Με τον τρόπο αυτό επιτρέπεται ο ορθός σχεδιασμός και η εφαρμογή κατάλληλων θεραπευτικών στόχων και θεραπευτικών τεχνικών ως προς την αντιμετώπιση των καταγεγραφέντων δυσκολιών.

Η χρονική διάρκεια χορήγησης του εργαλείου υπολογίζεται περίπου στη 1 ακαδημαϊκή ώρα ενώ υπάρχει η δυνατότητα διακοπής προκειμένου να ελαχιστοποιείται το ενδεχόμενο κόπωσης του εξεταζόμενου και συνακόλουθα να διασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή τους επίδοση.

Τα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών ¨SpeeΤι therapy¨, δημιουργήθηκαν από καταρτισμένους ειδικούς επιστήμονες ψυχικής υγείας, με κύριο γνώμονα την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, ειδικής αγωγής και ψυχοθεραπείας σε παιδιατρικό και ενήλικο πληθυσμό.